Ritualistic Forums

Go Back   Ritualistic Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 28
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: 3rdMillhouse
Forum: SiN Episodes 07-16-2006, 09:55 AM
Replies: 194
Views: 183,275
Posted By 3rdMillhouse
Re: THE BIANCA BEAUCHAMP THREAD

I went through a similiar situation. She wasn't as grogeous as Bianca but I had some dificulties finishing my english course.
Forum: SiN Episodes 07-16-2006, 09:41 AM
Replies: 58
Views: 20,930
Posted By 3rdMillhouse
Re: Bianca Beauchamp in Bizarre (Not suitable for work)

Wow, I'm speechless (but the keyboard still works).
Forum: SiN Episodes 05-31-2006, 04:09 PM
Replies: 466
Views: 39,264
Posted By 3rdMillhouse
Re: Diesel Shoes

LOL

He had access to an infrared spectrum version of the photo.
Forum: SiN Episodes 05-31-2006, 04:02 PM
Replies: 5
Views: 889
Posted By 3rdMillhouse
Re: Open levels in later episodes

</font><span class="spoiler" onmouseover="this.className='spoilerhighlight'" onmouseout="this.className='spoiler'">So, that helicopter we blew up at the end was Radek's? Is he dead then?</span><font...
Forum: SiN Episodes 05-27-2006, 04:10 PM
Replies: 567
Views: 200,610
Posted By 3rdMillhouse
Re: THE CINDY SYNNETT THREAD

Ritualistic is not the dev, Ritualistic is just this forum. Ritual is the dev.
Forum: SiN Episodes 05-25-2006, 11:42 AM
Replies: 19
Views: 9,999
Posted By 3rdMillhouse
Re: I think Sin II is a remake of Sin, this is good!

Goddamn necromancers................
Forum: SiN Episodes 05-24-2006, 07:44 PM
Replies: 47
Views: 7,133
Posted By 3rdMillhouse
Re: Suggestions for future episodes

Aparently some tought very wrong when they decided to keeps Blade's voice out of this one.
Forum: SiN Episodes 05-24-2006, 07:36 PM
Replies: 2
Views: 1,074
Posted By 3rdMillhouse
Re: Multiplayer gametypes ?

As long as there's team deathmatch I'm cool.
Forum: SiN Episodes: Emergence 05-24-2006, 01:24 AM
Replies: 4
Views: 1,177
Posted By 3rdMillhouse
Re: I am stuck!!

AHAHhAhahAhaH I don't know why but I found this very funny.
Forum: SiN Episodes: Emergence 05-23-2006, 01:03 PM
Replies: 31
Views: 2,690
Posted By 3rdMillhouse
Re: QotW: Story #1

I gave him money.
Forum: SiN Episodes Editing 05-23-2006, 12:56 PM
Replies: 9
Views: 19,953
Posted By 3rdMillhouse
Re: elexis original models

Don't tell me you've deleted the original ones?
Forum: SiN Episodes Editing 05-23-2006, 12:49 PM
Replies: 123
Views: 62,930
Posted By 3rdMillhouse
Re: Holy. Crap! Mods! (Topless?)

HAHAHhahahaHaHha!!!!!! Hot Coffee 3 was hilarious!!!!
Forum: SiN Episodes: Emergence 05-23-2006, 12:07 PM
Replies: 2
Views: 1,168
Posted By 3rdMillhouse
Forum: SiN Episodes 05-22-2006, 12:01 PM
Replies: 466
Views: 39,264
Posted By 3rdMillhouse
Re: Yay i can Edit the title! Muahahahaha!

yeah ehehhehehehe I remember Elexis in the first game, she kinda looked Pamela Anderson.
Forum: SiN Episodes 05-22-2006, 11:57 AM
Replies: 47
Views: 7,133
Posted By 3rdMillhouse
Re: Suggestions for future episodes

Roger that, Jessica's voice acting was greatly done, she was interpreted by Jen Taylor, Cortana's voice in Halo.
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 11:01 PM
Replies: 466
Views: 39,264
Posted By 3rdMillhouse
Re: Yay i can Edit the title! Muahahahaha!

I once heard of a Ferret that jumped from the second floor a building, he survived and lived for years.



So Bianca, were Elexis and Jessica modeled after you and Cindy, or Ritual found out that...
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 10:53 PM
Replies: 18
Views: 1,272
Posted By 3rdMillhouse
Re: Suggestion: Unlockables?

Agree. I have a thing for game artwork, I love to know how was the process of creating the characters, designing the guns, the scenario and etc.
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 11:32 AM
Replies: 47
Views: 7,133
Posted By 3rdMillhouse
Re: Suggestions for future episodes

Just reminded myself of another one: body armor, Blade needs a body armor, he may be a Hardcop but even Hardcops use armor; and fragmentation grenade, incendiary grenade cover only a small blast...
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 11:17 AM
Replies: 18
Views: 1,272
Posted By 3rdMillhouse
Re: Suggestion: Unlockables?

New skins, new weapons, unlimited ammo, and an artwork gallery.
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 11:16 AM
Replies: 466
Views: 39,264
Posted By 3rdMillhouse
Re: Yay i can Edit the title! Muahahahaha!

That just reminded of "Snatch": "Hurry up Tzommy, before ze germans arrive!!!!!"
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 01:10 AM
Replies: 16
Views: 1,462
Posted By 3rdMillhouse
Re: Sliding in SiN Episodes... Annoying

Would that warning stop you? It wouldn't stop me.
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 01:02 AM
Replies: 47
Views: 7,133
Posted By 3rdMillhouse
Re: Suggestions for future episodes

Are we talking about a melee combo?
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 12:51 AM
Replies: 567
Views: 200,610
Posted By 3rdMillhouse
Re: THE CINDY SYNNETT THREAD

There's thtr Zelda girl that reminds me of a girl I dreamed about. She's sooooooooooo beautiful, looks like a dream. So white, so pale.
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 12:41 AM
Replies: 567
Views: 200,610
Posted By 3rdMillhouse
Re: THE CINDY SYNNETT THREAD

Holy damn and here I was thinking: Those are some 3 beautifull ladies and then I realised, OH Shit, that Link is a guy, but he looks like a chick, I mean look at his legs, OMG that's disturbing. ...
Forum: SiN Episodes 05-21-2006, 12:37 AM
Replies: 466
Views: 39,264
Posted By 3rdMillhouse
Re: Yay i can Edit the title! Muahahahaha!

WTF?! You're THE Bianca Beauchamp?
Showing results 1 to 25 of 28

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 06:14 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.6.3
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.